måndag 3 februari 2014

Första dagen på Greentop!

Idag var första dagen på Greentop Circus In Performance course. Tyvärr glömde jag helt bort att ta några bilder.

Hela första dagen hade vi "perfomance", dvs vi  lekte lekar och gjorde olika teaterövningar för att komma igång och lära känna varandra. Dessa handlade mest om rytm, ytor och olika nivåer och var roligt och lärorikt, men bitvis också ganska svårt.

Jag blev mycket tröttare än jag trodde och nu är jag så slut att jag knappt kan skriva på englska, så ikväll ska jag vila så jag är redo för imorgon då vi ska ha "manipulation".

Det var dessutom väldigt roligt att äntligen få träffa alla de andra eleverna på kursen. Om det fortsätter såhär kommer jag definitivt att ha tre bra månader här i Sheffield.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar